O noua zi…

Am si eu blog.. 🙂 Am vrut sa fac asta pentru ca frec menta.. dap.. de fapt asta e un fel de a spune pentru ca desi nu muncesc… si practic nu am nimic de facut mi se pare ca nu am timp pentru nimic. Sunt mereu pe fuga, mereu in intarziere, mereu stresat, mereu presat.. ma rog.. ati prins ideea. De ce ” O noua zi… ” ? Pentru ca vreau sa cred ca lucrurile se vor schimba pentru mine. Vreau sa cred ca nu o sa ma mai trezesc cu urechea infundata ca mai apoi sa aflu ca am otita. Vreau sa cred ca nu ma mai trezesc transpirat dupa un vis urat ( de exemplu un mic zbor cu masina pe autostrada Bucuresti – Constanta ). Vreau sa cred ca o sa ma trezesc cu un zambet pe buze si o sa aflu ca am si luat un casting de exmplu. Vreau sa ma trezesc si sa spun : super ziiiiiiiiiii frateeeeeeeeeeeeeeee ( sau fara frate 🙂 ca merge si fara ). O sa-mi propun , eu mie , lucrurile astea. “Bogdan ce ar fi sa nu te mai gandesti la tampenii?.. cand o sa vina vremea, lucrurile bune vor veni!..” De fapt de unde atata pesimism?.. Azi , ca si ieri ma simt foarte bine ( moral ca ma doare urechea de mor, da trece ca’s baiat mare ) . Ma enerveaza doar ca am amanat iar ora de canto, ca am dormit pana la 12… de fapt nu am dormit… am belit ochii in tavan.. pur si simplu nu am vrut sa ma ridic… am meditat sa spunem 🙂 Ma rog… zile proaste au tot fost, din muuuuuulte puncte de vedere.. le astept si pe alea bune…

Explore posts in the same categories: About me...

4 Comments on “O noua zi…”

  1. sia Says:

    m-ai binedispus frateeeee;)…..pup:*:*:*

  2. Monik Says:

    e oarecum optimist blogul tau. lasa k otita trece, zilele la fel. si nici una nu seamana cu cea de dinainte. e bun un blog k ocupa noptile intr-un mod productiv,. asa k frate ;)) priveste partea buna a oricarei zi, pentru ca si lenevitul in pat de dimineata da o stare de implinire. keep up.

  3. Lolo Says:

    Lenevitul in pat dimineata (sau in orice alt moment al zilei) e o stare de inceput de depresie. Ceea ce ma ingrijoreaza, draga Bo(gdan)bo(bocea) este…nu mai stiu ce ma ingrijoreaza…A, vroiam sa zic, ca orice m-ar ingrijora, stim care e medicamentul. Asa ca ne vedem joi, la o gura de aer proaspat. Scrie in continuare, imi place sa las comentarii! 😉


Leave a Reply

