hai sus…

” Scuza-ma ca te deranjez… dar mai da-te jos din pat ca nu-mi place de tine,ce draq, te stiu smart, nu mai cadea asa…”

” Bai naravasule ” ( am eu o vorba )

” Acum serios, ai grija de tine, ca parca ma vad pe mine acolo cum stai si te gandesti…e prea mult… mai bine fa ceva… ”

Parte din discutia mea cu Rosulet ( Paul, omul cu care am stat 4 ani in aceaiasi banca, in liceu… ma rog, asta cat a venit el 🙂 ) … Asta dupa ce am vorbit cu el, acum ceva vreme, despre multele nostre intamplari… sa spun nefaste.. Mi-a placut ce avea scris la status : “feeling way to damn good :p ” si lui nu i-a placut ce aveam eu: ” just chill… listen to my music, in my bed “.. de unde abordarea lui. Dap.. nu e un status optimist, insa.. ma simt bine.. mi-a spus sa fac din acest blog, un happy blog ( nope, nu Paul…. multumesc Andra, te pup, te pup, te pup 🙂 ) Nu ca as avea prea multe motive directe, deocamdata…  insa asta o sa incerc sa fac..optimismul meu poate …  insa am nevoie de timp, nici nu m-am prins cum e cu interfata asta… 🙂 … insa in mod ciudat, am timp.. timp pe care il pierd pe tampenii, vreau sa fac chestii si ceva nu se leaga..promit sa gasesc solutia si promit sa schimb asta.. Mai promit ceva :… sa revin cu mai mult pentru ca o sa am timp si pentru ca nu o sa mai fie nevoie sa plec de acasa.. 🙂 Multumesc Paul… Zambesc.. si raspund la intrebarea : ” La ce sunt buni prietenii ? “.. Sunt buni pentru ca sunt langa tine atunci cand ai nevoie ( banal, insa mai mult decat adevarat ).. si eu Slava Domnului, ma pot lauda cu prietenii mei…

Explore posts in the same categories: About me...

One Comment on “hai sus…”

  1. wordpress Says:

    Hai cumetre, ca poti mai mult…


Leave a Reply

