” Have a nice life.. ”

” Viata e asa cum ne-o facem noi!.. ”

Zambesc.. fals.. Nu vreau nimic.. mi-e rece, e frig aici.. sunt singur!.. nu e nimeni!.. am ramas singur… privesc in gol si mii de ganduri imi invadeaza capul… scrasnesc din dinti si urlu.. urlu in mine.. refuz sa gandesc.. nu, nu vreau… nu vreau sa fiu trist… nu vreau sa ma gandesc… vreau sa privesc in gol, vreau sa ma regasesc intr-un punct mic, negru, pe un tavan alb… un alb pur..asa mi se pare.. sa-mi vad viata prin acel punct.. un copil, intr-o lume imensa.. un nebun, intre atatia oameni “normali”.. eu….

Explore posts in the same categories: About me...

3 Comments on “…”

  1. alextomulescu Says:

    Ba baiatule, revino-ti! Ce-ai, te-ai defectat?

  2. cristi Says:

    tinere….(viata ta e mult mai frumoasa decat varul lipsit de viata de pe pereti…nu te limita la o camera ci incearca sa privesti cerul..incearca sa gasesti acel punct undeva in zare..poate un nor,poate o pasare sau de ce nu poate soarele..si o sa vezi dupa aceea cum stau treburile..ma intelegi?totul este relativ pe aici nu crezi?….)zambeste din suflet…

  3. arg paul Says:

    hai ca deja o dai in chestii emo :> lasa fazele astea ca nu prind asha bine pe bloguri


Leave a Reply

