instabil psihic… :)

” Ma omule..  esti?.. :> ”

” dap.. zi-mi!.. ”

“Ce-ai patit de scrii chestii de genul asta pe blog?.. te-a apucat depresia rau?.. ”

” Nu mai.. asa am fost mereu!.. :)) ”

” Aha, deci peste tot zambeai, erai vesel si ajungeai acasa si plangeai, nu ?.. :)) ”

” :)) .. nu mai Paulica.. ”

” Ca sa mor daca te recunosc in blogu ala.. :> ” 

Un alt Paul, tot coleg de liceu. In primul rand iti multumesc pentru permisiunea de a folosi fraze din discutia nostra!.. 😀
Apoi.. sunt gemeni. Hmm.. zodia asta, recunoscuta prin multe trasaturi urate, cum ar fi : instabilitate psihica , si multe altele pe care nu vreau sa le enumar pentru ca nu ma caracterizeaza. Asa deci, de cand ma stiu, sunt instabil psihic ( a se citi.. nebun?.. 🙂 ) .. acum sunt trist, acum zambesc.. acum vreau, acum nu vreau.. acum sunt, acum nu sunt.. asa deci… asa sunt de cand ma stiu, doar ca evident evident se intampla de cele mai multe ori cand sunt singur sa trec de la o stare la alta…
Apoi, tot omul stie ca ai inspiratie doar cand esti trist tata..

” Eu cand sunt trist, nu scriu.. imi pun tot felu de intrebari tampite .. intr-un fel ca tine, da’ nu le scriu :)) ”

.. cand esti trist.. cand te supara cineva.. cand vrei mai mult.. cand nu esti multumit ( ” .. ” = “, ” 🙂 ) Si uite asa (  plus diverse trairi ) , se exprima ” scrierile mele “.
Nu sunt chiar atat de deprimat, nu trebuie sa-mi revin… sunt ok, doar ca vreau mai mult, pentru ca simt ca pot!.. si o sa am mai mult!.. si mai am si ganduri tampite, care imi invadeaza mintea.. si mai am si zile proaste, si ma mai si enerveaza multe lucruri… si tot asa.. insa, azi am decis sa schimbam lumea… cine se baga?..

Explore posts in the same categories: About me...

15 Comments on “instabil psihic… :)”

  1. arg paul Says:

    ma bag io .. da in ce o schimbam? in euro sau dolari? :))

  2. josephine Says:

    hey mai cunosc persoane din zodia gemeni,ba chiar o pers care e nascuta in aceeasi zii cu tine si e fff diferit de tine. totusi gemenii nu au chiar atat de mare instabilitate psihica:D ei sunt voiosi ,intradevar au 2 stari(pt k asta e specificul zodiei)…ba plang ba rad…dar sunt niste pers puternice ,ambitioase ,foarte ambitioase,uneori superficiale.e frumos ceea ce ai scris tu aici si pe restul blogului, plus pozele expuse.eu am inteles ceea ce vrei sa exprimi..insa uneori ceea ce scrii tu lasa amprenta unei tristeti apasatoare iar unii oameni nu foarte profunzi ca tine s-ar putea sa nu iti inteleaga mesajul.surprinzator ,mai sunt oameni mai diferiti usor neintelesi de altii.nu-i asta problema ,noi sa ne iubim pe noi insine asa cum suntem ca daca nu ne iubim noi ,at cine?uite ca mai sunt unii care nu au somn noaptea:P.pupici noapte frumoasa.see ya

  3. Bogdan Bobocea Says:

    .hei.. multam mult.. ce imi plac mie oamenii care inteleg.. e frumos sa stiu asta.. ar fi bine daca as sti si cine sunt 🙂 multam mult..

  4. josephine Says:

    cred k ti-ai dat seama:P as vrea sa te intreb ceva legat de un lucru pe care l-ai zis aseara.see ya

  5. Bogdan Bobocea Says:

    asta se poate.. astept sa ma intrebi!..

  6. josephine Says:

    ai zis ca stii italiana….crezi ca ma poti ajuta ?i need help!thx.nu as vrea sa postez adresa mea messenger ,dar coincide cu cea de e-mail pe care am lasat=o aici ,so cred ca poti sa vizualizezi adresa mea sau daca nu las-o pe a ta .kiss multumesc mult.byee

  7. sabina Says:

    cum eu abia acum ti-am descoperit blogul,acum comentez.
    nu stiu de ce,da’ parca postul asta e scris pentru mine,despre mine.atat de bine ma regasesc 🙂 aaa,stai ca si eu tot geaman sunt 😀
    am avut parte de aceleasi reactii…prima de la Cristina Zaharia:”oh my god!piersica,ai innebunit?iar esti trista?iar esti in depresie?”
    n-o sa ne inteleaga nimeni de ce aici suntem aproape depresivi si de ce,si cum putem.
    “detin cu atata maiestrie arta disimularii incat v-am facut pe toti sa credeti ca sunt fericita”e valabil si pentru tine? 🙂

  8. rontaila Says:

    foarte maret,inaltator,boem vis:sa schimbam lumea!dar te-ai intrebat daca ea vrea sa se schimbe?:)Un proiect interesant in acest scop a fost lansat de GOOGLE http://www.project10tothe100.com/index.html avand un premiu de 10 mil $ pt cea mai buna idee.Mult succes Boboc si sa stii ca imi place blogu’ tau.il vizitez cam des 😛

  9. ana maria Says:

    eu sunt sagetator,si acum spun “este pefect”,iar peste doua ore ma apuca nervii “este imperfect,merit si pot mai mult” si incep sa plang inca doua ore.am dat peste blogul tau cautand pe google “instabil psihic” :))


  10. @ana maria bine ai venit printre noi, ca sa zic asa 🙂 suntem mai multi, sa stii :)))

  11. mihaela Says:

    BARBATII IN ZODIA fECIOAREI- INSTABILI PSIHICI. fetelor nu va luati sot fecioara.Eu il am dar trebuie sa am puterea sa ma despart odata pentru totdeauna.

  12. mihaela Says:

    te-am gasit cautant “instabil pshijic” :), de fapt eu vreau sa caut manifestarile lui,sa vad daca il pot introduce la categoria nebun,antisocial.

  13. DeeDee Says:

    oare varsatorii se pun? ca si eu ma regasesc :))


Leave a Reply

