puritate…

)

 

 

Copilaria…. ce frumos suna… zambesc cand imi spun asta in gand… copilaria.. asta desi nu imi mai amintesc mare lucru despre ea.. imi amintesc ca am fost un copil linistit si totusi faceam o multime de nebunii.. de fapt nu stiu de ce am inceput textul asta asa.. pentru ca nu vreau sa vorbesc despre copilarie ci despre cu totul altceva…incerc sa imi amintesc cum a fost sa fiu copil… inocent.. pur…simplu… ce bine e sa fii copil!.. poti avea lumea ta fara sa fii considerat nebun.. imi amintesc cum ”scriam” cu degetul pe masa… cum ”citeam”  de pe o foaie goala.. cum puteam spune nu stiu fara sa fiu considerat un tampit..cum aduceam un zambet pe fata unui adult doar pentru ca il mangaiam … sau ii spuneam ca il iubesc ..desi poate eu aveam felul meu de a iubi..sau poate nu intelegeam deloc aceasta notiune… cum ma priveau in ochi spunandu-mi cat de mult ma iubesc.. cum dansam si ma strambam in fata oglinzii..  cum ma rusinam cand vedeam 2 oameni mari tinandu-se de mana.. cat de curios eram si cat de multe intrebari puneam incercand sa inteleg totul.. vroiam sa inteleg totul.. cum spuneam ca imi placea o fata si aratam asta alergand-o ca un bezmetic.. cum priveam notiunea de prieten bun..impartind o bomboana cu un alt copil… cum le spuneam oamenilor mari cuvinte , fraze pe care nu le intelegam amuzandu-i…cum plangeam pentru a obtine o jucarie pentru ca in primele 3 minute de joaca sa o stric.. apoi dand explicatia: ” nu am vrut”.. cum imi placea sa fiu aruncat in sus… gadilat… si alintat.. imi placea sa mi se spuna ”te iubesc”.. si imi placea sa raspund… nu intelegeam cand imi spuneau ai mei ca voi creste si lucrurile se vor schimba… ma enerva ca trebuia sa ma spal pe dinti dupa fiecare masa.. ca trebuia sa ma spal pa maini inainte de fiecare masa.. ca nu puteam sta la masa 2 ore pentru a manca ci trebuia sa termin cat mai repede… ca nu puteam sa ma uit la televizor in timp ce mancam.. ca atunci cand vroiam sa vad o caseta sau un dvd trebuia sa rog  pe cineva si sa cer permisiunea …ca trebuia sa ma culc mai devreme decat toti ceilalti din casa.. ma enerva teribil ca aproape de fiecare data trebuia sa dorm singur… insa aveam lampa mea.. nu mai eram singur… imi placea ca puteam sa alerg dintr-un colt in celalalt al strazii fara oprire… ca puteam sa cer multe lucruri fara sa ma gandesc daca e posibil sa le iau… ca puteam plange atunci cand primeam un ”Nu”.. cum priveam oamenii cum le zambeam, cum ii mangaiam atunci cand ceream ceva..cum ma bucuram cand primeam un ”Da” poate la cel mai marunt lucru…imi amintesc ca vroiam intodeauna ceva dulce… ca aveam multi prieteni.. mergeam tinandu-ne de mana fara sa ne pese de nimic.. imi placea ca de fiecare data cand venea cineva la ai mei imi aducea un cadou.. imi placea ca exista Mos Craciun si ca venea in fiecare an… nu intelegeam de ce oamenii mari plang.. ei nu mai au nevoie de jucarii, mananca repede, se spala pe dinti si pe maini, pot merge sa doarma cand vor… sunt convins ca as fi putut avea si un prieten imaginar cu care sa vorbesc si sa ma joc, poate ca m-ar fi lasat sa castig de fiecare data… imi placea ca eram doar eu , in lumea mea.. nu-mi doream altceva.. m-am enervat cand parintii au inceput sa-mi spuna. nu mai plange ..nu mai esti un copil..acum totul s-a schimbat … ai crescut… nu, nu e adevarat.. sunt un copil si tot in lumea mea traiesc….

 

 

Explore posts in the same categories: About me...

3 Comments on “puritate…”

  1. Sara Says:

    Te inteleg perfect, insa viata nu se opreste la copilarie, din pacate… sau din fericire. Depinde cum vezi tu lucrurile. Depinde daca vrei sa le vezi.
    Poti mai intai sa incerci sa vezi ce poti face sa pastrezi aroma acelor vremuri cat mai bine ascunsa in suflet. Sau poti sa o imparti cu ceilalti si sa incerci sa schimbi lumea.
    Eu am ales a doua varianta, tu ce vei alege?

  2. Bogdan Bobocea Says:

    .. viata nu se opreste la copilarie, insa incepe cu ea.. aleg sa fiu eu, un suflet de copil intr-un corp pe zi ce trece mai schimbat si aleg sa spun lumii ce sunt eu.. am voie?.. hai sa schimbam lumea…

  3. mihaela Says:

    extraordinar…eu jur k am plans cand am citit acesta postare…*_*


Leave a Reply

