am spus că ești genul care mă poate face să-mi pierd mințile…

” Am spus ca esti genul care ma poate face sa-mi pierd mintile si mi-ai zis ca sunt un copil…

a362.jpg

Când te-am văzut prima oară, soarele se juca în părul tău, iar ochii iți sclipeau. Și eu din neatenție, era să cad. Îmi pierdusem echilibrul. Ca un copil..

Mi-ai zâmbit timid, și ți-am spus: ” Iată-te, în sfârșit! Încântată de cunoștiință. ” Atât am zis, că am și auzit ceva rostogolindu-se pe asfalt. Îmi pierdusem un nasture..

Cu mâinile în buzunare, ne-am plimbat pe străzi. Din când în când, ne priveam fugitiv în ochi. Îmi treceau prin cap gânduri. Și vorbeam, Și te ascultam. Se întunecase. Pierdusem noțiunea timpului…

În cafenea, mi-am aprins o țigară. Te priveam printre norii de fum. Îmi apăreai ca în prima poză pe care ți-o desenasem, unde câteva umbre iți întunecau chipul. Acum fumul o acoperea uneori. Beam vin roșu… și pierdusem lumea de afară.

Asta beau și acum, când tu răscolești printre haine în căutarea unei pijamale pentru mine.

Mai devreme mi-am pierdut mințile, iar tu nu ești un copil..

Îmi arunci un tricou lung. E tot ce ai găsit. Și-mi zâmbești.. Te trântești lângă mine și mă saruți.. Dormim…

Mi-am pierdut mințile și nu le vreau înapoi. Te rog păstrează-le… ”

PS: a nu se ignora ghilimelele.. multumesc Andra!..

Explore posts in the same categories: About me...

9 Comments on “am spus că ești genul care mă poate face să-mi pierd mințile…”

  1. bella Says:

    interesanta poveste. nu e scrisa de tine nu?

  2. Bogdan Bobocea Says:

    ..nope.. nu e scrisa de mine, insa imi place teribil de mult… si partea frumoasa e, ca este scrisa pentru mine.. 🙂

  3. bella Says:

    frumos. chiar cred ca te invidiez un pic. 🙂

  4. Bogdan Bobocea Says:

    .. multumesc!..

  5. bella Says:

    deci totul s-a intamplat si in realitate? exact asa cum scrie “la carte”?

  6. Dora Says:

    hm..ce frrrrrrrrrrrrumosssssssssss !:) te am pupat

  7. Bogdan Bobocea Says:

    intr-o masura!..

  8. patzy Says:

    u are special ! 🙂

  9. dana Says:

    frumos…


Leave a Reply

