față…

p4230204.jpg 

Uite ca n-o mai patisem de mult timp.. ” m-am trezit cu fata la cearsaf ” ( daca pot folosi expresia ).. de fapt, altfel spus.. sunt cu ‘ cu**= fundul ‘ in sus ( o alta expresie, atat ) .. ar fi trebuit sa ma astept la asta pentru ca toata noaptea m-am foit, pe la 2 beleam ochii pe pereti, mi-am amintit de nu stiu ce medicament pe care am uitat sa-l iau, l-am luat.. si apoi am continuat sa ma foiesc.. pana pe la 8, cand mi-am spus ca e prea devreme sa ma trezesc..  si am decis sa ma mai foiesc putin… Acum ma intreb ce vrea sa insemne asta. Daca i-as spune mamei mele, mi-ar raspunde ca a fost luna in nu stiu ce pozitie, sau nu stiu ce planeta, sau ca nu stiu ce vrajitoare a facut nu stiu ce ( exagerez evident ).. sau mi-ar spune: ” Cum asa mama ?.. ” , asa ca nu o sa-i spun. Insa e foarte aiurea sa te trezesti, sperand la o zi buna, si taman dupa 20 de minute sa-ti dai seama cat de ciufut esti. Cat n-ai chef de nimic, si cate ti-ai planificat pentru ziua asta si cat n-ai chef sa le mai faci. Si cata lene iti e sa te duci sa mananci, sa te speli.. Si ce zi frumoasa!.. Un soare aparent bland ( sunt convins ca are colti, doar ca nu-i vad eu), un cer senin…Of, of… pana voi gasi explicatia stiintifica la acest ” eveniment ” , imi doresc doar sa-mi treaca.. si iti doresc tie : la cat mai putine stari de genul asta…

Explore posts in the same categories: About me...

Leave a Reply

