Suflet Pustiu…

Poezie pe care am compus-o cam acum 2 ani. În mod ciudat, sau paradoxal, aceasta nu vorbește despre o experiență proprie ci despre experiența unei colege: Multumesc Alina, te pup!..
Nu știu cum și de ce, dar mi-a venit s-o postez…. 🙂

 Suflet pustiu… 

Suflet pustiu, ascuns în întuneric
Aștept alinarea, o rază de soare
Mă rog doar să vină,
Încerc în zadar…

Tu, suflet pereche,
De ce te-ai ascuns?..
Cu gândul la tine
Cu noaptea mă lupt…

Mă rog pentru tine,
Mă rog pentru noi
Puternice Doamne,
Îmi vreau sufletul înapoi… 

Lost soul.jpg

Explore posts in the same categories: About me...

9 Comments on “Suflet Pustiu…”

  1. fantasmagorique Says:

    alinare vine de la alina oare? 🙂

  2. arg paul Says:

    dc zici ca e poezie? rima… ritm .. canci .. poa nu mai tin io minte bine ce inseamna poezie 😛

  3. fantasmagorique Says:

    exista si versuri albe, you know?

  4. alina Says:

    Sarumana:*

  5. pavelescu Says:

    IMPRESIONANT!!!!!!!!FELICITARI

  6. stefuu. Says:

    draga. arg paul o poezie nu e neaparat sa aiba rima. asta e o poezie moderna.!

    e superba.!:X

  7. stefuu. Says:

    arg paul nu neaparat o poezie tre sa aiba rima. asta e o poezie moderna.! 🙂

    superba.!!:X

  8. lorena Says:

    tu, care i-ai criticat poezia, vreau sa stii ca mie mi se pare superba si felul in care e alcatuile se numeste vers liber…


Leave a Reply

