frază…

În ultima vreme am auzit foarte des fraza asta : ”Ne naștem singuri, murim singuri!.. ”.  O frază cu care nu sunt tocmai de acord. Nu, nu ne naștem singuri. Si nu numai că nu ne naștem singuri, dar stăm 9 luni într-un alt organism, ne hrănim printr-un cordon, care ne leagă de cea mai dragă ființă din lume. Bucurăm oamenii atunci când ” le arătăm ”  că existăm și că ne dezvoltăm ( a se citi lovim burta 🙂 ). Când ne naștem se poate citi bucuria de pe ochii parinților, bunicilor, unchilor, verișorilor, și lista poate continua. Deci da, nu ne naștem singuri, acum sunt sigur. Ne naștem fiind deja iubiți de mulți oameni. Putem spune că alți oameni renasc datorită nouă.
Vorbind despre moarte, mi-e aproape la fel de ușor să-mi argumentez că nu murim singuri. De fapt o să scriu doar atât : sunt convins că odată cu moartea unui om, în fiecare din persoanele apropiate lui, moare ceva, se stinge ceva, ce merge acolo sus…

grass_by_conformity.jpg

Explore posts in the same categories: About me...

3 Comments on “frază…”

  1. alex Says:

    nu ne nastemsinguri si nici nu murim singuri…ai dreptate cand ne nastem cinvea se bucra…at least 1 person (mama),iar cand murim at least unei persoane in pare rau…simpul fapt ca cineva se gandeste la noi…ne face s anu fim singuri pe lumea asta…asa ca you are right…:* >:D<

  2. Dan Gore Says:

    tristi fiti voi cei ce va nasteti singuri. eu nu m-am nascut singur. langa mine era sora mea geamana. am tipat si am dat din maini si din picioare in tandem. ne-am sincronizat perfect. si ne-am bucurat unul pentru celalalt. eu nu m-am nascut singur.

    nu am murit inca deci nu stiu cum se intampla plecarea. ramane sa mai vorbim pe tema asta.

  3. corina Says:

    o data cu moartea cuiva drag ramane o particica aici jos cu cei care continua sa traiasca !!!!


Leave a Reply

