norocul mi-a lipsit…

Din ciclul : “.. am o stare!.. “..

Nici nu stiu cum sa incep, pentru ca am N idei in cap, si parca nici una nu vrea sa iasa. Acum ma gandesc la noroc, pantru ca sunt convins, ca mie azi, mi-a lipsit cu desavarsire.. Da, sunt convins ca daca as fi avut un gram de noroc, m-as fi simtit altfel acum ( mult mai bine ). De fapt nu ma simt rau, pentru ca am o experienta in plus.  Ma intreb de cate ori mi-a lipsit norocul, si mai ales ma intreb, de cate ori o sa-mi mai lipseasca.. Ma intreb oare tie de cate ori ti-a lipsit.. De cate ori ai simtit ca ai fost la un pas de ceva?.. De cate ori ai simtit ca esti atat de aproape, incat ai putea sa atingi norii?.. Sunt convins ca nu numai o data, insa pe de alta parte o sa apara si nororcul asta.. Nu se poate juca asa cu mine.. pana cand?.. de fapt, daca stau si ma gandesc mai bine, il simt.. e atat de aproape… cred ca de data asta a trecut, asa, milimetric pe langa mine.. Da, o sa-l pandesc, asta o sa fac, o sa-l pandesc, si o sa-l prind de coada ( daca are ), si chiar o sa-l mananc.. In felul asta, o sa fiu sigur ca il am mereu cu mine… Ha, ha!.. Si daca privesc altfel situatia, sunt al naibii de norocos.. Am o super familie, am super prieteni.. si te am pe tine.. 🙂

92463787_03ca3f30c4_o.jpg

Explore posts in the same categories: About me...

2 Comments on “norocul mi-a lipsit…”

  1. alex Says:

    dracule…daca stai si te gandesti la ceva va fi…vba aia…murim de tineri….carpe diem in masa de treaba si gata!cel putin asa vad!noroc….nu il avem in frunte de cand ne nastem…de cele mai multe roi…ni-l facem singuri)…te pup….

  2. corina Says:

    norocul se lipeste de cei destepti…asa ca nu-l mai pandi…o sa se prinda si de tine 🙂


Leave a Reply

