e normal?..

Stateam eu asa si ma gandeam, la blogul asta al meu, pe care l-am tot neglijat in ultima vreme. Ma gandeam cat o sa-l mai neglijez de acum inainte, ca na, n-am de ales. Asta ca o paranteza, pentru ca nu despre asta vreau sa scriu. Ma mai gandeam la un lucru: cat de ciudat mi se pare mie, uneori, ca nu toti oamenii au aceleasi gusturi ca si mine. Dar imi spun apoi ca sunt un mare cretin, ca un astfel de lucru chiar e imposibil. Sunt atat de entuziasmat cand gasesc ceva ce-mi place, aduc numai cuvinte de lauda, imi spun cat de genial e, ce idee, cum s-a putut gandi la asa ceva. Si trebuie sa se gaseasca unul care sa spuna cat de naspa i se pare lui. Initial ma simt iritat.. cum adica?.. habar nu ai ce vorbesti… dar imi dau seama ca eu sunt “intr-un fel” si-mi revin. Ma gandesc ca daca toti ar gandi ca mine, ar fi lumea plina de nebuni. Asa ca incepe sa mi se para normal, tot ceea ce gasesc total anormal.. incepe sa mi se para normal sa ne batem in tramvaie, sa aruncam gunoaie pe jos, sa ne injuram ca niste “… ” , sa fim rai, sa nu ne ajutam, sa facem rau, sa fim ignoranti, sa fim egoisti, sa fim parsivi, e normal sa ne gandim din ce in  ce mai putin la noi, si mai ales la cei din jur, e normal sa fim prieteni falsi… Si e normal sa ne scuzam mereu spunand fraze de genul: nu vezi cate gunoaie sunt jos?.. cand n-o sa mai fie, n-o sa arunc!;toata lumea injura; ma gandesc in primul rand la mine, nu-mi pasa de cei din jur.. Stiu, stiu.. am deviat… nebunia din capul meu!.. Dar ca sa revin: dap, gasesc normal sa nu avem aceleasi pasiuni, e normal sa avem gusturi diferite, e normal sa gandim deferit, insa e si mai normal sa ne intelegem unii pe altii.. Eu incerc sa te inteleg!.. De ce stai cu mainile in san?..

167624682_2e7d4bbd7e_o.jpg

Explore posts in the same categories: About me...

2 Comments on “e normal?..”

  1. Alina Says:

    devin din ce in ce mai interesante dezbaterile tale si bine argumentate.se pare ca e mai usor sa faci rau decat bine.mai usor sa ignoram din ce in ce mai mult in ultimul timp.normal sa fim diferiti,nu mi-ar placea sa gandeasca toti ca mine, imi place diversitatea,dar totusi toti ar trebui sa stie diferenta intre bine si rau.

  2. alex Says:

    nu suntem la fel….deloc chiar…ca daca am fi la fel….gandeste-te ca mediocritatea ar fi sloganul de baza si ca nepasarea ar fi ceva fericit…e realist!


Leave a Reply

