roz…

Imi place culoarea roz?.

Dap, ma intreb asta!..

Imi plac masinile roz.. imi plac bomboanele roz, de fapt dulciurile roz.. culoarea asta parca iti spune : mananca-ma, am cel mai bun gust.. hmm.. apoi s-a intamplat sa-mi placa unghiile roz.. sunt un ciudat stiu!.. Imi plac la nebunie florile roz, vii , pure parca..trandafirii aia..  dap, imi plac papucii roz, am vazut eu vara trecuta si mi-au placut super mult.. sa nu uit de hainele roz, imi spunea cineva ca trebuie sa ajungi la un nivel pentru a putea purta roz.. tare, nu?.. sa nu mai zic de jucariile roz, ma uit fascinat la fascinatia nepoatei mele cand primeste o papusa.. roz, evident…  am vazut chiar o chitara roz, super idee!.. stiti agrafelele alea colorate?.. cel mai mult imi plac cele roz.. imi plac bijuteriile roz, de fapt nu, accesoriile roz… si sa nu uit, imi place Pink…

Hmm… pacat ca viata nu e roz!…

 3.jpg

Explore posts in the same categories: About me...

3 Comments on “roz…”

  1. arg paul Says:

    mai tii minte ca ziceam ca incerci sa ne spui ceva cand puneai post-urile alea cu lumea pe invers? acu iar dai indicii asemanatoare :))

  2. alexandra Says:

    cretule,viata nu e roz mereu ptr ca noi nus tim sa o coloram astfel…daca am avea puterea si luciditatea sa acceptam ca viata de fapt e ceva efemer si sa acceptam toate lucrurile cum sunt…atunci chiar ca viata ar fi roz!panat atunci……o coloram in diferite nuante…ptr ce?ca nu suntem oameni daca nu complicam lucrurile….e povara noastra sa avem o viata intr-o paleta variata de culori….nu iti face griji….ca daca ar fi roz….nu crezi ca ne-am satura de perfectiune?oricum am pune problema nu e bine in nici un fel…suntem oameni…de aia!

  3. corina Says:

    viata e roz…mereu…trebuie sa crezi !!!! mai mult optimism,baiatule !!!!


Leave a Reply

