cine suntem noi?..

Cine suntem noi?.. cine suntem noi pe lumea asta?.. cine suntem noi sa cerem atatea?.. cine suntem noi sa vrem ” binele “?.. sa-l cerem cu atata inversunare!.. cine?.. de unde dreptul asta?.. suntem niste nimicuri, intr-o lume mizera.. plangem si radem, asta facem.. in fiecare zi o alta drama, o alta problema..  o lume trista, care uneori pleaca de la mine.. ma intreb de unde cerem atata rasplata… de unde?.. cu ce drept?.. cand traim in pacat si uitam ce inseamna iubirea.. ce inseamna pacea.. cand nu suntem recunoscatori pentru ceea ce suntem si avem!..  suferim pentru ca am uitat sa iubim, pentru ca am uitat sa fim noi.. suferim pentru ca ne interseaza tot ceea ce e rau, pentru ca ne pasa doar de lucrurile pe care ar trebui sa le ignoram…  vrem tot fara sa facem nimic.. visam!.. e usor sa visezi!… suferim pentru ca vedem ” binele ” in felul nostru.. sunt milioane de ” bine ” in lumea asta.. cine sunt eu sa visez?.. cu ce drept?.. cine sunt eu sa plang?.. cu ce drept?..
cine sunt eu sa vreau?.. sa pot?.. cine si de ce?..

Esti fericit acum!… esti liber!..

no-living-soul.jpg

Explore posts in the same categories: About me...

Leave a Reply

