suc cu acid…

Stateam si ma uitam, si acum ma uit la el… e langa mine, fix langa calculator.. nu stiu ce mi-a venit sa scriu despre asta.. poate pentru ca il ignor de azi dimineata.. eu nu beau cu acid.. toata lumea stie ca eu nu beau cu acid!.. ieri insa, mi-a fost pofta si am cumparat o sticla din sucul ala ” bun rau “, care l-a inventat pe Mos Craciun.. ma rog, nu chiar sucul, dar ati inteles voi… Ieri am baut cu o pofta, nu ma mai opream si azi… ma uit cu scarba la el.. mi-e sila.. am refuzat sa beau chiar si cand m-am trezit, desi am intodeauna gatul uscat, si nu pot sta fara sa beau ceva.. parca ma roaga si il refuz.. imi spun in gand : ” nu ma impresionezi prietene!.. ” parca ma priveste, sta trist acolo si se uita la mine… ” hai vino!.. ce mai astepti?.. “.. parca moare.. usor, usor… sticla, pe jumate goala,  se uita de jos, de langa birou vorbind parca cu paharul.. ” ce face asta?.. e nebun de legat!..”  sunt n povesti legate de acest suc… toate cu acelasi rezultat .. ca e incredibil de toxic, ca are nu stiu ce acid in compozitie.. sincer, nu ma intereseaza… nici nu vreau sa stiu, nu imi pasa… nu-l beau si gata… sau poate cine stie, ma razgandesc.. pana la urma, nu are gust rau…

141234688_13a9481103.jpg

PS : recunosc.. l-am baut!.. :)) …

Explore posts in the same categories: About me...

3 Comments on “suc cu acid…”

  1. grapefruits Says:

    nici eu nu beau cu acid, dar eu chiar nu beau:P

  2. grapefruits Says:

    articolul a fost publicat de ziua mea…:))


  3. bun.. pai la multi ani pentru.. atunci.. 🙂


Leave a Reply

