Iubesc România…

Cum poți să nu iubești România?..

Cu minunatul Castel Bran, cu a lui legendă, Contele Dracula.. cu Sighișoara, locul în care s-a născut chiar Vlad Țepeș, cu frumosul castel Peleș din Sinaia, cu toate castele ei medievale, cu toate orașele tradiționale din Maramureș, cu frumoasa Deltă a Dunării, cu Marea Neagră, cu Munții Carpați si cu multele sale bogății, minunății, vestigii, arhitecturi…

Iubesc România, o iubesc… dar o iubesc pentru încă o sumedenie de lucruri demne de admirat, dar mai ales pentru oamenii demni de admirat…

Știi ce îmi place cel mai mult la România?.. Că încă mai sunt oameni care cred în ceva, nu se adaptează pe drum, adică nu iși iau un job, așteptând să vadă cum e… cred în ceva și luptă pentru acel ceva, se luptă cu ei, se luptă cu cei din jur, luptă.. asta e mișto… să lupți pentru ceea ce vrei.. Un sincer: ”Bravo!..” Deși e adevărat, majoritatea se pierd pe drum…

Îmi place că poți vedea oameni care mor pe stradă, asta în fața ”oamenilor legii”, nu o să accentuez, știi la ce mă refer.. Mai tare e că poți vedea oameni care plâng pe stradă, deci am ajuns la un nivel maxim al noncomformismului, e mare lucru să arați ceea ce simți lumii, să nu fii introvertit.. e mișto, oamenii plâng pe stradă, urlă chiar, în funcție de probleme, se bat sau sunt bătuți, apoi plâng…

Îmi place normalitatea anumitor lucruri în România.. e normal să-ți fie frică să mergi pe stradă noaptea de exemplu.. sau chiar cu mașina, să ți se pună cuțitul la gât, să fii batut pentru 20 RON, în seara asta am fost urmărit de unul.. am scăpat.. nu o să insist..

E normal să întâlnești oameni pe stradă care să te întrebe : ”aici cât e pâinea?..”.. da, ai ghicit, bătrâni.. bătrânii cu privirea lor tristă, care se luptă să-și trăiască ultima parte din viață, aia de se spune că e relaxatoare, liniștitoare… de ce să se relaxeze?.. ce au făcut până acum?.. au muncit o viață pentru neam, pentru țară si popor..

E mișto că românii au simțul umorului, se amuză teribil și fac chiar poze când gasesc ceva ”interesant”.. o caruță improvizată, greșeli gramaticale, făcute de administratori (înțelegi, diversele poze care umblă pe net, cu oameni, obiecte în ipostaze ”uimitoare” ) … și nu numai că fac poze, le și arată, de unde reiese nivelul, de asemenea ridicat, de sociabilitate, oameni deschiși, sinceri, cărora  nu le este rușine să arate ce sunt, nu le este rușine cu ei… găsesc cel puțin de apreciat.. încă un ”Bravo!..”  

Îmi place că în România încă mai sunt sunt afaceri profitabile, sunt și se mai fac.. dacă ceri un sfat îl primești în grabă de la aproape oricine.. afacerile cu statul..

Rămân oarecum în domeniu și vorbesc despre o altă chestie care îmi place mie teribil în Țara Romanească.. faptul că sunt oameni care mor de foame, și oameni care câstigă, să zic mult.. e normal să fii hămalit ca student când faci practică, de exemplu.. e normal ca unii șă-și rupă oasele, spetindu-se pentru alții.. cum să le numim?.. clase sociale?.. diferențe de cultură?.. de carte?.. lipsă de noroc?… le numim cum vrei, ar fi urât să fie egalitate.. trebuie să ne diferențiem într-un  fel..asta chiar mi se pare o soluție.. mă gândesc însă ce vreau să fac … să mor de foame sau îmi place bogăția .. bogat nu sunt, nu am fost.. devine o alegere grea…

Îmi place că în România, referitor la sociabilitate iar, totul se bazează pe cunoștiințe, e mișto să știi că ai pe cineva aproape… finul, nașul= putere…

Dar mai ales, e super în România că nu există industrie muzicală, e așa o tentativă.. dar e ok.. nu cumperi albume, găsești totul pe net.. și mai ales avantaj pentru ”artiști”, nu cântă live.. iși protejează harul… păcat de oamenii care au luptat cu un sistem, care mor ușor, ușor.. și păcat pentru cei care încearcă sa facă și in prezent ceva. Bafta multă!…

Cel mai tare mi se pare că poți întâlni persoane ”speciale”, în metrou, pe străzi, oriunde… Mă refer la oamenii străzii. e tare că ”sunt lăsați să decidă singuri” chiar dacă unora le lipsesc mâini, picioare, sunt bătuți, arși, plâng, abereaza, sunt disperați.. nimeni nu-i ajută.. de ce?.. fiecare om decide pentru el, e democrație.. fiecare e responsabil pentru ceea ce face.. noi am înțeles asta și ne comportăm ca atare.. nu că nu ne-ar păsa, nu că nu se face nimic pentru ei, știm că ei pot, sunt puternici, rezistă, dar mai ales le place…

E frumos că în România oamenii iubesc, iubesc ca niște nebuni.. iși disecă sufletele pe tavo.. iubesc ca pentru todeauna și trăiesc separat.. iubesc pur, sincer….

Iubesc România, țara tuturor posibilitătilor…

Mi-e greu și mie dor de ai mei… renunț.. ușor, ușor…

Explore posts in the same categories: About me...

12 Comments on “Iubesc România…”

  1. Alina Says:

    si eu o iubesc asa de tare si tocmai de aia nu am venit de 3 ani in romania de mult ce o iubesc.

  2. Alina Says:

    e frumoasa iubirea la distanta .

  3. Victor Says:

    Mai eu nu va inteleg … cu ce va impiedica tara asta sa faceti ceea ce va place ?
    Apropo de artisti care fac sau nu muzica, canta sau nu live…. sunt unii care chiar fac muzica si care canta NUMAI LIVE, acum depinde ce ascultati.

    Daca esti destept vei invata sa ignori tiganii, maneaua, politica si tot ceea ce iti provoaca greata, si vei face ce-ti place. Si daca esti bun vei avea succes si bineinteles bani… si asta se va intampla tocmai din lipsa Romaniei de oameni cu adevarat talentati si devotati,

    Deci, cu ce te impiedica Romania sa fi fericit ?

  4. Bogdan Bobocea Says:

    România nu are nimic.. sistemul si șuturile în cur!..

  5. nuts Says:

    romania, tara plina de babuini… fii diferit, fii gibon

  6. andrei Says:

    e adevarat ce zice victor…dar… la starea mea de fericire contribuie mai multe……prin urmare, Romania nu ma impiedica sa fiu fericit insa, la fel cum englezii, francezii, italienii etc isi etaleaza mandria de a apartiene unei natii care pentru ei insemana ceva….vreau si io sa simt mandira de a apartine Romaniei. nu stiu cat de fericit ma face, dar contribuie la implinirea mea…..sunt rapidist, stelist, dinamovist, roaker, manelist sau houser tocmai pentru ca ma reprezinta ,ma incadrez si apreciez niste valori….vreau si io sa fiu ROMAN…si sa ma reprezinte….sunt sigur k m-ar face fericit cel putin in masura in care m-ar face daca ar castiga echipa favorita sau daca as vedea un concert bun…

  7. Bogdan Bobocea Says:

    e frumos să vezi că mai sunt oameni care încă mai gândesc așa… bravo!.. e vorba și de ce ți se oferă, de ce poți să ai!.. de ce toți, sau majoritatea tinerilor vor să plece?.. și chiar pleacă.. sunt prea multe de spus…

  8. Giuco Says:

    Uite d-asta iubesc Romania….ca exista oameni care mai scriu si posturi din-astea

    P.S.: am ajuns aici de la postul lui Cabral – Luna aniversara, back to you!


  9. @Giuco deci ar veni back to me.. multam 🙂

  10. Ioana Says:

    Si eu iubesc Romania. Pentru toate peisajele ei. Pentru caldura oamenilor. Pentru speranta inca vie ca totul va fi bine intr-un final. Si chiar daca voi pleca vreodata in alta tara, jumatate din sufletul meu va ramane aici, unde am copilarit, unde am invatat sensurile vietii, si unde greutatile m-au invatat ca doar prin munca poti ajunge la o zi de maine fara griji.

    ps: si eu am venit de la postul aniversal al lui Cabral 😛


  11. @Ioana e adevarat.. inveti multe in tara asta.. nu ai de ales.. sunt bune si rele.. postul e scris acum ceva vreme insa lucrurile sunt la fel sau mai rele.. dar Romania e Romania.. suntem aici, nu?.. 🙂 Multam Cabral…


Leave a Reply

