tot Blogroll…

Așa cum îmi place mie.. de fiecare dată când am ceva nou pentru Blogroll, scriu despre asta… și încă o dată am ce scrie despre asta!.. E vorba despre Bobo, nu.. nu eu… ci Bobo, pe care sunt convins ca mulți îl știți.. face stand-up, și face improvizație cu bunul meu prieten,  Domnul Neamțu.. sunt oamenii de la care am eu super multe de invățat.. E campion național la improvizație, e unul care mie îmi place mie super mult!.. Și slavă Domnul aveți ce vedea pe blog-ul lui.. Așa că… să râdem!.. 🙂 

Bobo, la microfon… Neamțu, zâmbind admirativ în stânga, picior peste picior.. și Mihai in dreapta.. Mihai, Mihai.. știm noi!…

PS: e ciudat, lumea îmi spune și mie Bobo 🙂

Explore posts in the same categories: About me...

Tags:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “tot Blogroll…”

  1. victor Says:

    Bine, bine … da` tu unde esti ?


Leave a Reply

