noroc…


Noroc că am scăpat cu viață…
Noroc că am câștigat această sumă fabuloasă..
Noroc că te-am cunoscut….
Noroc că sunt atât de tolerant…
Noroc că sunt iubit…
Noroc că iubesc…
Noroc că am prieteni..
Noroc ca exist…

Ar mai fi… dar cred că ajung!..

Explore posts in the same categories: About me...

11 Comments on “noroc…”

  1. victor Says:

    Ce suma fabuloasa ? Stii ca eu te-am iubit intotdeauna 🙂

  2. Bogdan Bobocea Says:

    sssttt .. că află lumea… 🙂

  3. nuts Says:

    ai calcat in cacat? 🙂

  4. victor Says:

    Pai si ce daca afla ? Sa vezi ce iubit o sa fii 🙂

  5. nuts Says:

    victor nu te mai baga in seama ba

  6. Bogdan Bobocea Says:

    aia zic și eu.. iubirea asta are și ea o limită!..

  7. victor Says:

    de ce te oftici ?

  8. Bogdan Bobocea Says:

    :)) termina cu prostiile!..

  9. Bogdan Bobocea Says:

    sau terminați.. 🙂

  10. nuts Says:

    ala face reclama la clubmoto pe norocu tau

  11. Al3csa Says:

    ~noroc că ai noroc~ :P))


Leave a Reply

