omenie…

Vorbim de religie, vorbim de credință.. dar unde sunt, puritatea și semnificația, acestora..
Uităm să fim oameni…
Uităm ce am fost,
știm doar ce am devenit…

Nu am nevoie de nimic.. cineva îmi spunea : ”poți fi tot ceea ce vrei în viața asta.. poți face tot ceea ce vrei ”.. am crezut, și îmi repet asta… zilnic..  Puțini oamenii care înțeleg ce sunt…  Mulțumiri celor care m-au ajutat să fiu asta.. m-au format… și mai ales celor ce vor să facă asta..
Restul nu conteaza.. am renun
țat de mult să cred în altii, și din păcate și în mine, însă ușor, uș
or îmi revin..
O fac gândindu-mă la voi,
și în primul rând pentru voi… o fac pentru că vă iubesc și pentru că i-am promis lui asta.. și mai ales pentru că pot!..

Obosesc să-mi pese de superficialitate, insensibilitate, răutate.. prea multă naivitate strică.. așa e.. 

Am lumea mea, sunt ok..
Sunt lângă ai mei
și asta mă face intangibil…

Ploua, eram singur acolo.. nu eram în cea mai buna formă.. priveam șiroaiele de apă ce se scurgeau pe geam, îmi plăceau picăturile ce îmi udau creștetul capului, mă curațau de toate relele, ca atunci când faci un duș fierbinte sperând să scapi și de mizeria cotidiana sufletească, sau ca un prunc în timpul botezului, curațat și binecuvântat… pur și fără nici o legatură cu războiul de afara, cu lupta continuă… eram iar un copil, priveam cu uimire tot ce se întâmpla în jurul meu, râdeam la strâmbăturile părinților, și mă jucam cu cele mai frumoase jocuri…

Contează din ce în ce mai mult.. pentru un vis!…

Explore posts in the same categories: About me...

7 Comments on “omenie…”

  1. marius Says:

    hmm. e un raspuns la articolul lui tomulescu?


  2. sunt eu!.. ca tot ceea ce e pe blogul asta!..

  3. marius Says:

    cred ca a cam exagerat…

  4. stefan a Says:

    si noi te iubim! 🙂

  5. Misha Says:

    De-am sti sa apreciem caldura si cele mai simple manifeste ale iubirii ce izvorasc din inimile celorlalti…ne-am gasi mai usor echilibrul si punctul de reper. De-am sti sa privim mereu inainte, sa nu lasam exteriorul cotidian sa ne altereze lumea pe care ne incapatanam sa o cladim, am descoperi linistea si frumosul. dar suntem instabili, suntem sensibili, suntem gemeni…


  6. suntem.. eu!… 🙂


Leave a Reply

