ziua mea!…

De ziua mea, mi-au cantat Sugababes.. 🙂
Nu o sa vorbesc despre public, despre ” artistii ” care au cantat in deschidere.. o sa vorbesc doar despre ele.. voci bune, puternice, bine lucrate… un live bun.. nu sunt un super fan, insa m-au cucerit.. au cantat cu sufletul si s-a vazut asta… multumesc celui care mi-a facut cadoul ( invitatia 🙂 )
Punct!..

Explore posts in the same categories: About me...

6 Comments on “ziua mea!…”


  1. Daca a fost ziua ta, La Multi Ani 😉

  2. Bogdan Bobocea Says:

    pai a cam fost.. fix 22 🙂 multam mult.. sa bem zic 😀

  3. alina Says:

    La Multi Ani Bogdaneleeeeeeeeeeeeee!!! Sa ne traiesti 😀

  4. Bogdan Bobocea Says:

    🙂 sar mana


  5. foarte tare….3 gagici au cantat doar pt tine:P

  6. sorin Says:

    Imi place Sugababes….


Leave a Reply

