prieteni de moment… :)

Mi se intampla… nu de putine ori, sa intalnesc oameni in cele mai dubioase situatii, ei ca oameni dar si cele in care ne intalnim.. s-a intamplat iar.. 50 de ani, un om care putea avea o alta viata.. s-o numim lipsa de noroc, sau poate.. a fi slab.. nu stiu.. nu-mi pasa, nu stiu daca imi pasa.. oamenii astia ma pun pe ganduri, pentru ca imi spun chestii dar mai ales pentru ca vad in ochii mei chestii, pemtru ca ma fac sa zambesc, prin simplitate, prin sinceritate, poate prin privirea aia calda.. ma fac sa imi dau seama multe.. poate cat mai am, cat de usor se poate schimba viata unui om..timp insa, ar mai fi.. eu asa zic.. evaziv, stiu. idei , una peste/dupa alta.. stiu , e ok!. it’s just me!..


El e!.. sper sa ne mai vedem prietene… si multam!..
Plus prietenul Auras… te pup!..

Explore posts in the same categories: About me...

2 Comments on “prieteni de moment… :)”

  1. julie Says:

    ๐Ÿ˜‰

  2. Bogdan Bobocea Says:

    ๐Ÿ™‚


Leave a Reply

