despre…

despre ce?… habar nu am.. m-am gandit la multe chestii in ultima vreme… chestii pe care am refuzat sa le scriu.. am refuzat sa scriu.. pentru ca am vazut si citit chestii aiurea, am refuzat sa raspund.. pentru ca respect.. m-au enervat lucruri.. m-au bucurat teribil de mult alte lucruri..
am fost la bestfest, un eveniment reusit care m-a facut sa am niste trairi cu totul si cu totul speciale.. experiente pe care le voi “cara” cu mine toata viata… arta…
revenind … sunt iar satul de toata aceasta Romanie, de felul in care esti tratat.. de felul in care esti privit.. atat.. ma opresc… poate o sa revin.. hai sa nu mai fim romani..

Explore posts in the same categories: About me...

6 Comments on “despre…”

  1. roxy Says:

    buna bogdan!ti-am descoperit din intamplare blogul si pot spune ca mi-a placut foarte,foarte mult.imi place felul tau de a gandi si de a trata anumite subiecte.mai ales pentru ca dupa cum se stie,baietii sunt mai superficiali in gandire,se pare ca tu esti exceptia.mi-ar placea sa facem schimb de impresii si opinii.asa ca mi-as dori sa-mi dai o adresa de mail sau un id de mess.te pup.roxana.

  2. marina Says:

    Drag Bogdan,
    Traim intr-o lume mare, dar, spre bucuria mea de asta data, atat de mica incat pot lua legatura cu tine. Eu nu am timp de bloguri, ritmul meu de viata e prea alert, sau poate pur si simplu imbatranesc si ma misc mai greu. Prefer o conversatie particulara; viata m-a invatat ca nu poti indrepta toti cocosatii, asa ca imi conserv energia si o dirijez cu precadere catre cei care-mi sunt dragi.
    Scrie-mi cand ai chef sau cauta-ma pe skype; mi-e dor de tine si de “tineretea” din noi.

  3. BabyRacy Says:

    hahah. hello bogdan..am dat click pe id-u tau d la commentul postat p blogul lui cabral. Raluca mitu here. ai mailu meu acum:)) clasa d-lui atanasiu…12e..cu un an mai mici k voi..
    eram grupu vesel cu andreea tiripa, oana ghetzau shi adriana….inalta cu shuvitze..pe atunci:)) nu conteaza….ideea era k m-am bucurat sa vad a friendly face p blogul lui cabral:)) dak vrei sa ne auzim..ai mailu:) take care

  4. argpa Says:

    mama ce au sarit femeile pe tine :)) esti faimos

  5. ceasuri Says:

    Nu faptul ca suntem romani ne strica ci faptul ca ne comportam ca niste oameni din epoca de piatra.


  6. @ceasuri sa stii ca sunt si oameni ok, aflu asta pe zi ce trece .. si e misto..
    se poate..


Leave a Reply

