neputință…

Uite așa am pus eu mâna iar pe tastatura asta pentru a scrie ceva pe blog.. nu am mai scris de mult, cred că a și uitat lumea.. evident, deși am vrut ca următorul post să nu fie trist am senzația că nu o să-mi iasă.. cui îi pasă?.. nici măcar mie..  ma gândeam la neputință.. așa în general, asta după o experiență în dragile noastre trenuri.. cât de urât e să te simți neputincios, să știi că un lucru e nedrept însă să nu poți face nimic, să urli în tine, că asta nu e chiar atât de evident și vizibil uneori, să vrei să faci ceva și să nu poți.. pur și simplu să nu poți, datorită circumstanțelor în care te afli dar mai ales și datorită faptului că ai fi singurul care ar vrea să facă ceva ( logic, asta doar în România, sau mai ales aici ).. și uite așa, taci și înghiți în sec, că deh practic nu ai de ales.. e urât și greșit că din cauza asta, cel care săvârșeste acea nedreptate are senzația că e unul „mare și tare” (altfel nu mi-a ieșit ), că e normal așa cum e el, și că e logic să trateze toți oamenii din jurul lui, pe care culmea nu-i cunoaște ( vorbim de tren ) ca pe niște fraieri, ca pe niște ființe inferioare lui, niște ființe care nu au dreptul la nimic, replică, părere, etc.. e păcat dar mai ales trist, e păcat că nu întelegem ce înseamnă societate, ce înseamnă să fim „un tot” chiar dacă nu suntem prieteni, sau apropiați.. să ne ajutăm când avem nevoie..  necondiționat.. nu, asta nu se poate.. hai să ne simțim neputinciosi.. sau poate mă simt doar eu.. atâta superficialitate?..

Explore posts in the same categories: About me...

One Comment on “neputință…”

  1. korinnaS Says:

    nu cred ca se va intampla curand sa dam dovada de solidaritate… fiecare isi traieste viata in felul lui si nu il intereseaza ca cel din jur are o problema.
    cunosc sentimentul. ce ma deranjeaza este ca nimeni nu are initiativa…
    poti sa nu taci dar nu va fi nimeni de partea ta (desi in sinea lor sunt, dar deh, e greu sa sustii)


Leave a Reply

