sec… telefonul…

.. ma gandeam la telefoane zilele astea..  de fapt aseara am inceput sa ma gandesc si de atunci nu reusesc sa-mi scot acest cuvant din cap: ” telefon “..  asta pentru ca am primit un mesaj care m-a enervat teribil… asa ca incerc sa-mi dau seama cam in ce procent e ok aceast obiect.. nu o sa vorbesc despre radiatii sau alte prostii de genul.. aia nu e treaba mea… ma gandeam cam de cate ori mi-a adus ” un zambet “.. cred ca de un numar mult prea mare de ori.. au fost multe momente cand zambeam ca un cretin in fata  acelui ecran mic.. cand tremuram de emotie in fata aceluaiasi ” ecranel “.. momente in care mi-am dezvaluit sentimentele prin cuvinte frumoase.. momente in care am radiat de fericire datorita acestui obiect.. de fapt in nici un caz datorita.. ci prin intermediul.. acum trecand peste ” niste fericire ” adusa de subiectul acestui post, nu pot sa nu ma gandesc la ” niste tristete, suparare, neimplinire ” aduse si nu de putine ori.. ” discutiile ” alea interminabile cu persoana cu care ai fost un timp ( lung in principiu ), am pus ghilimele pentru ca de fapt nimeni nu vorbeste.. s-a dus dracu relatia si aia e.. sunam doar pentru a suna ( ma rog , eram mai mic.. acum e alta poveste. :)) )… plus certurile prin sms.. astea sunt oribile.. te irita la culme.. da` uneori nu le poti evita.. sau cat de enervant e cand cauti urgent pe cineva si nu raspunde sau are telefonul inchis.. sau cand o fata ti-a dat numarul ei cu zambetul pe buze si acum nu mai raspunde.. groaznic.. si… nu o sa accentuez vestile proaste, ce vin in mare parte tot prin intermediul telefonului.. alea de te fac sa plangi.. sa urli.. alea de te lasa fara cuvinte.. alea dupa care te intrebi doar : de ce?.. dar inca o data, nu le poti evita..

Una peste alta.. un post inutil.. oricum nu poti renunta la telefon.. oricum vestile bune sau rele vor veni… oricum va fi ” niste fericire ” sau ” niste tristete “.. sau..niste nimic.. stii doar.. nu depinde de noi…

Explore posts in the same categories: About me...

2 Comments on “sec… telefonul…”

  1. Andra Says:

    imi place f mult ce ai scris

  2. bogdanbobocea Says:

    @Andra .. si mie 🙂


Leave a Reply

