liniste…

Gata.. a trecut.. am fost.. de Blunt zic.. trecand peste trezitul la 7 dimineata, peste traficul bara la bara din centrul orasul, asta din cauza grevei ( de Italia vorbesc, au ei o greva si pe buna dreptate zic ), peste teama ca o sa pierd trenul.. peste schimbatul hainelor in masina in drum spre gara  ( tot greva a fost de vina ).. peste drumul lung si obositor cu trenul.. trecand peste toate aceste experiente, ca sa zic asa, care acum ma fac sa zambesc si care ieri mi-au mancat sufletul ( tot ca sa zic asa ).. am fost.. nu prea am cuvinte sa scriu despre treaba asta.. exceptand faptul ca initial am fost foarte dezamagit, in primul rand din cauza biletului, care trebuia sa fie in fata, sau asa am zis eu.. e uite, nu.. era din ala de oameni seriosi.. pe scaun, nu mi-a trebuit.. m-am dus in fata scenei in picioare..  sa fiu mai aproape.. e adevarat ca ma asteptam la foarte multe, fiind un super fan al muzicii acestui om.. ma asteptam la foarte, foarte multe, si initial am avut senzatia ca o sa fiu dezamagit.. nu gaseam nimic special.. asta pana cand a inceput show-ul.. dupa cum am spus nu am cuvinte.. multe lumini, multa energie pozitiva din partea trupei, si mai ales a lui.. un James Blunt impecabil, imbracat in costum, un James Blunt zambitor si plin de energie, un James Blunt alergand dintr-o parte in alta a scenei jucandu-se cu publicul.. o voce buna, puternica, plina de caldura, din inima.. un mesaj transmis din adancul, adancul, adancului inimii… a cantat incredibil de mult, multe piese pe care le-am ascultat de infinite ori pe repeat..  piese pe care le cant de mult timp..  piese in care m-am regasit..  intodeauna mi-a placut omul asta pentru simplitatea pieselor si mai ales pentru interpretarea impresionanta.. si aseara mi s-a confirmat.. e un artist incredibil.. un om care traieste intens ceea ce canta, si partea mai misto e ca transmite si publicului..  aseara.. un public caruia nu i se poate reprosa nimic, un public energic, un public care a cantat piese de la inceput pana la sfarsit.. un public care s-a bucurat din plin de experienta traita.. cuvintele sunt prea putin pentru a exprima ce simt.. sunt impresionat si multumit.. mai mult sunt incantat si motivat.. si incarcat pentru mult timp de acum inainte.. asa ca multam James si ne vedem pe 21 februarie.. muzica… cea mai usoara metoda de a comunica cu publicul in orice colt al lumii.. numitorul comun..   

 

Explore posts in the same categories: About me...

One Comment on “liniste…”

  1. Dora Says:

    iiii ce tare,..nu stiam ca vine in Romania:D vreau si eu ;;)


Leave a Reply

