think twice…

sau chiar de 3 ori.. ma gandeam la treaba asta cu ganditul, care ma amuza teribil in momentul de fata .. fii atent..Β  suni pe cineva, e important.. vorbesti.. inchizi.. apoi iti amintesti ca ai uitat sa ii spui ceva.. suni iar.. vorbesti, inchizi.. si dupa iti dai seama ca mai aveai ceva de spus.. na belea.. ce faci acum?.. :)) aaa.. suni iar?.. sau cum?.. ma rog.. ma gandeam la asta dupa ce am intrat pe blogul omului negru din blogroll si am vazut ca azi a facut un an.. i-am lasat un link ca asa a cerut omu’ … mi-am dat seama ca am uitat sa-i zic la multi ani.. si na.. inca un comentariu.. cautand pe blogul meu.. citind nebuniile mele ( care iar ma fac sa zambesc teribil ), mi-am dat seama ca si eu am facut azi un an, de cand am blog zic.. si na.. ce trebuia sa fac?.. am mai lasat un comentariu.. asa ca fratilor.. sa ne gandim bine cand vrem sa facem ceva.. evitand riscul de a parea cretini.. aaa… cascati.. :))

La multi ani!..

Explore posts in the same categories: About me...

6 Comments on “think twice…”

  1. LoRE Says:

    dar nici in extrema cealalta nu e bine, adica sa faci lista cu ce ai de gand sa ii spui unui om…


  2. @LoRE …cu asta sunt de acord.. ziceam doar ca trebuie sa te gandesti de doua ori inainte de a face/ spune ceva.. poate de 3 :))

  3. argpa Says:

    prea mult gandit strica ma… pierzi timpu gandind in loc sa faci ceva πŸ˜›

  4. argpa Says:

    la multi ani πŸ˜€ la cate mai multe povesti pe blog πŸ˜‰

  5. argpa Says:

    si toamna placuta πŸ˜‰


  6. @argpa stii ca esti nebun.. despre asta ziceam sa te gandesti ca asa am facut si eu.. un comentariu, apoi inca unul.. si inca unul.. sar’mana prietene.. πŸ™‚


Leave a Reply

