99 de lucruri despre mine…

Ca sa zic asa.. am primit o leapsa.. asta de la Ioana.. sa ne cunoastem.. bun.. deci:

  1. sunt cret…
  2. de fapt am parul ondulat si in principiu mare… πŸ™‚
  3. asta pana acum niste timp cand m-am tuns,, scurt Β :))
  4. partea misto e ca imi place parul meu asa.. nu as fi crezut..
  5. gemeni
  6. atipic
  7. 22 de ani
  8. din braila
  9. stau in bucuresti de 3 ani
  10. m-am mutat de 9 ori… deci am stat in multe parti ale capitalei ( ca idee zic )
  11. imi place foarte mult unde stau acum… chiar daca nu am o camera foarte mare…
  12. imi place si zona πŸ™‚
  13. nu am nici o problema cu numarul asta… ( poate doar uneori πŸ™‚ )
  14. imi place sa cant
  15. asta vreau sa fac… sa cant πŸ™‚
  16. m-am si pregatit pentru asta… am facut canto niste timp…
  17. si as vrea sa mai fac…
  18. imi place foarte mult James Blunt…
  19. l-am vazut live πŸ™‚
  20. o sa-l mai vad pe 21 februarie in Bucuresti..
  21. hai siΒ tu πŸ™‚
  22. imi place si James Morrison…
  23. nu l-am vazut live, da’ cine stie?. πŸ™‚
  24. am terminat Media Pro, Management…
  25. am dat si la actorie, la UNATC
  26. am picat… la ultima proba…
  27. vina a fost a mea…
  28. dau si la anul si zic ca intru, asa as vrea…
  29. vreau sa muncesc…
  30. in principiu imi caut un part time ceva…
  31. stii ceva?..
  32. as vrea intr-un domeniu care ma intereseaza, dar e mai greu…
  33. imi place sa pun mereu 3 puncte de suspensie…
  34. sau chiar doua .. πŸ™‚
  35. imi place curatenia…
  36. sunt ordonat…
  37. imi place sa gatesc…
  38. si gatesc πŸ™‚
  39. imi invit prietenii la masa..
  40. de obicei vin…
  41. dupa ce mananca, ma lauda :)))
  42. prieteni pe care ii iubesc teribil…
  43. si sunt multi la numar…
  44. ma atasez repede de persoane…
  45. respect foarte mult oamenii care consider ca merita..
  46. imi place sa am langa mine oameni de la care pot invata…
  47. imi place reclama cu mine, la Coca – Cola :)) descarcata se vede mai bine :))
  48. chiar imi place…
  49. sunt foarte, foarteΒ ambitios…
  50. plang la filme πŸ™‚
  51. iubesc ca un nebun..
  52. nu in prezent.. in general..
  53. dap.. sunt singur…
  54. imi place si nu imi place…
  55. cand ma uit la televizor nu mai aud nimic…
  56. sau cand ma concentrez foarte multΒ asupra unui lucru….
  57. nu am televizor in bucuresti deci e ok.. :))
  58. cu toate astea pot face mai multe lucruri in acelasi timp..
  59. acum scriu asta, vorbesc cu niste oameni dragi mie pe mess, si vorbesc si cu ai mei face to face… πŸ™‚
  60. imi place sa tachinez…
  61. mai nasol e ca nu toti isi dau seama de asta .. si uneori se supara..
  62. aia e.. le trece :))
  63. imi place cum imi sta cu barba..
  64. si acum si cand aveam parul mare imi placea…
  65. am foarte multe persoane in lista de mess…
  66. cu multi nu vorbesc… sau vorbesc foarte rar…
  67. nu am un motiv anume.. sper ca nici ei πŸ™‚
  68. sunt foarte deschis cu ai mei…
  69. nu ascund nimic.. in principiu πŸ™‚
  70. ii iubesc teribil pe ai mei..
  71. foarte, foarte mult..
  72. am doi nepoti, un baiat si o fata…
  73. sunt nebun dupa ei..
  74. in consecinta iubesc ” piticii “… πŸ™‚
  75. imi place sa visez…
  76. si.. nu imi place sa visez.. intelegi tu…
  77. am avut un fier in picior..
  78. l-am scos..
  79. ma cam doare piciorul.. insa merg normal..
  80. am gastrita si ma enerveaza asta…
  81. vreau sa invat sa cant la chitara..
  82. o sa ma apuc in curand..
  83. am si orga, da ea mai asteapta putin…
  84. uneori mi-a foarte lene..
  85. imi place oarecum sa citesc..
  86. asta inseamna ca nu citesc foarte mult, da’ citesc…
  87. am multe haine…
  88. nu le port pe toate…
  89. imi doresc multe de la mine…
  90. sunt un tip rabdator..
  91. nu imi place sa ma cert..
  92. urasc chiar..
  93. nu tip.. urasc si asta..
  94. deci vorbesc calm..
  95. ma contrazic in schimb si ma aprind..
  96. in general am dreptate πŸ™‚
  97. lumea apropiata mie stie deja asta .. :)))
  98. ascult muzica tot timpul…
  99. si tocmai mi-am dat seama ca am ajuns la 99….

Restul la leapsa doi.. daca va maiΒ fi…

Dau leapsa.. la cine vrea s-o ia.. din blogroll.. sau cine citeste postul asta si vrea sa faca si el/ea.. doar un link sa dea… πŸ™‚

Explore posts in the same categories: About me...

25 Comments on “99 de lucruri despre mine…”

  1. Sandra Says:

    πŸ™‚ esti simpatic mai Bogdane mai… πŸ˜›


  2. πŸ™‚ sar’mana…

  3. Sandra Says:

    ma tenteaza sa preiau si eu leapsa, daca imi permiti, numai cand imi fac alt blog πŸ˜€


  4. leapse asta este pentru cine vrea s-o ia.. cam asa ar veni.. doar sa dai un link sa vad si eu πŸ™‚

  5. suzique Says:

    Ca tot veni vorba, pe cand ma inviti la o mancarica? πŸ™‚ Tare bun a fost orezul (preparat dubios ca tehnica), dar excelent.

  6. bogdanbobocea Says:

    @suzique pai… esti invitata.. mai ramane sa stabilim data.. πŸ™‚

  7. GuessWho! Says:

    3. parca iti sta mai bine asa… dar e doar parerea mea
    15. eu o sa cumpar cd-urile tale, asa ca bafta!
    20. o sa’l vad si eu atunci:)
    21. a, ce ziceam..deci vin!
    28. daca vrei, inseamna ca o sa intri πŸ˜‰
    31. nu,nu stiu..cauta si tu pe ejobs sau bestjobs..cine stie πŸ˜€
    33. …
    34. ..
    39. cum o fi?..
    41. clar!
    47. aici trebuia sa bagi un link catre reclama…dar sa stii ca nu e prea tarziu sa o faci!
    50. :)))
    64. tot mai bine e acum..
    65. pe mine nu ma ai in lista
    72. sa-ti traiasca!
    77. nasol 😦
    78. mai bine
    84. e omenesc…
    98. esti cam romantic.


  8. @GuessWho pana la cd-uri mai e.. dar multam.. bun, mergem la Blunt… link adaugat.. da’ as putea sa te am in lista πŸ™‚ zici ca sunt romantic?.. hmmm…

  9. rontaila Says:

    100. esti u tip f carismatic si te invidiez pentru asta :)esti “dat naibii” si tu chiar o sa ajungi CINEVA!eu asa te vad si cand te-oi mai intalni,sa vii sa-ti dau niste covrigei ca tare iti mai placeau in liceu si ma duceai cu japca la fabrica sa-ti aduc daia calzi sau daca nu mi-i furai din ghiozdan :))


  10. @rontaila la covrigi ma bag clar.. da’ sa fir calzi πŸ™‚ cat despre ce ai scris.. multumesc mult.. multumesc mult.. multumesc mult.. multumesc mult..


  11. […] pentru toate cele 99 de lucruri […]

  12. Andra Says:

    minti… πŸ™‚

  13. criss Says:

    Am citit ce-ai scris si-am observat ca n-ai mentionat expres niciun defect de-al tau. πŸ™‚ Oare de ce?


  14. @criss uite ca citind, nu te contrazic.. πŸ™‚ a fost involuntar.. nu stiu.. asta mi-a venit sa scriu, asta am scris..

  15. criss Says:

    Ai uitat sa spui ca ai jucat si intr-o comedie πŸ™‚

  16. criss Says:

    esti nelamurit? :d


  17. @criss un pic, plus ca daca as fi scris asta ar fi fost 100 si nu 99 de lucruri despre mine… πŸ™‚

  18. criss Says:

    de ex, ai fi putut renunta la nr 94, pt ca de la nr 93 se deducea ca esti calm πŸ™‚


  19. @criss in principiu πŸ™‚ ce e scris, scris ramane… doar daca dau un edit acolo se modifica :))

  20. criss Says:

    era doar o sugestie πŸ™‚

  21. criss Says:

    mai zi-mi ceva :))


  22. @criss somn, somn, somn.. πŸ˜‰

  23. criss Says:

    nicio poveste de adormit, nimic? πŸ™‚


  24. @criss doar ganduri.. noapte buna!..


Leave a Reply

