niste idei…

idei… multe idei.. prea putin timp si mult mai putin chef… niste liniste.. imi place chestia asta cu niste… πŸ™‚ am ramas dator cu… niste lucruri.. ( πŸ™‚ ) o leapsa de la Raluca , acum ceva vreme.. si ma simt destul de vinovat asa ca scuze bai BabyRacyMitu ( apropo de azi esti si in blogroll ) .. in plus… am ramas dator unui norisor, care a facut o nebunie pentru “un necunoscut” mine :)… multam inca o data, si dap.. nu ma asteptam.. si scuze pentru intarziere.. in plus norisorul e cam trist asa ca ii spun ca stiu si eu cum e.. dar la ce folos?… atat… πŸ™‚Β  am tot zis sa ma ocup mai mult de blogul asta.. si am perioade cand fac asta… dar uneori chiar nu am nici un chef..

suficient… πŸ™‚

Explore posts in the same categories: About me...

3 Comments on “niste idei…”

  1. norisor Says:

    uau. misic! ce cald si frumos e sa vii acasa frant(a) si sa gasesti dragut despre si pentru tine. misic foarte mult! mi se intampla foarte multe lucruri in ultima vreme si in general, asa ca starea mi se mai schimba. azi mi-ai schimbat-o tu..hihi..

  2. norisor Says:

    p.s. ar fi bine daca as fi trista din cauza unei despartiri de un baiat, dar nu e numai asta. e muuult mai mult. dar maine ma duc la targul de carte si ma premiez. pentru ca merit!

  3. BabyRacy Says:

    oooo saru’mana! saru’mana! se vede ca suntem in post:) numai fapte bune:)) si yo-s cam chefless lately, dar poate coc o noua leapsa:-> stiu ca de abia astepti:)) pana atunci, ne vedem in Fabrica pe 2 dec;) Multumesc de roll:)


Leave a Reply

