idei…

… niste acorduri fine imi incanta auzul.. ma mangaie … sunt ca o alinare, o mana ce imi mangaie fruntea, doua maini care ma strang puternic in brate, si doua buze moi, fine ce ma saruta pe toata fata, ca pe un copil.. copilul, ce ma simt inca o data azi, poate mai mult ca oricand.. ma simt bine, si desi a fost o zi grea, am multa energie.. pe care insa nu vreau sa o irosesc… vreau sa stau in pat, sa ascult muzica mea, vreau sa citesc… vreau sa visez de fapt.. da.. asta vreau, vreau sa visez, vreau sa stau in pat, ascultand muzica mea si vreau sa fug… sa inchid ochii si sa fug… am atat de multe lucruri in cap.. am avut niste zile pline si frumoase… aseara a fost bestial, la concertul pentru Erika, multe suflete ce s-au unit pentru un sufletel ce azi a implinit doi ani 🙂 .. asta a scris Cabral, ne-a multumit.. eu ii multumesc lui si il felicit… bravo..  se poate si asta e cel mai important…

In plus ma gandesc la multele idei pe care le-am avut in ultimul timp, si pe care am refuzat sa scriu.. de ce?.. habar nu am… uneori ma intreb care e scopul acestor scrieri.. chiar vorbeam cu un prieten drag mie despre blogul meu, el spunandu-mi ca nu i se pare tocmai ok.. atunci m-am intrebat inca o data ce fac eu aici si mi-am dat seama ca asta sunt eu.. intr-o masura, sunt eu.. aici pe ” foile astea “, desi uneori n-as vrea .. sunt eu.. cu bucurii, cu tristeti, cu lacrimi, cu zambete.. sunt eu…

Acum ma gandesc la viata… adica la cel mai frumos cadou pe care noi l-am primit.. si cum uneori suntem supusi anumitor incercari, care ne dezarmeaza total si care ne fura linistea si ne fac sa punem intrebari.. sunt suferinte ce nu pot fi alinate cu nici un cavant din lume.. cu nici un gest.. nu pot fi alinate punct.  sunt suferinte peste care trecem noi, evantual tinuti de mana de cineva, dar sunt lucruri pe care le intelegem si acceptam singuri… pentru ca nu avem de ales.. si pentru ca orice ar fi trebuie sa mergem inainte..

Acum ma gandesc la bucuriile vietii , la cat de complecsi suntem noi ca oameni, la cat de minunat e sa zambesti.. cu sufletul.. cat de minunat e sa traiesti iubirea, cat de minunat e sa razi cu inima.. asa, sa-ti rada inima.. in hohote, cat de minunat e sa…  respiri, sa auzi, sa vezi, cat de minunat e sa fii om.. cat de minunat e sa ai la 22 de ani emotiile de la 14 ani.. insa “uităm că timpul nu ne aşteaptă, nu se mai întoarce” si uitam sa fim oameni, uitam sa ne bucuram de viata…

V-am spus ca in fiecare om mai in varsta, in fiecare om pe a carui piele se vede calatoria prin viata.. il vad pe el?..

V-am spus acum..

Noapte buna!..

Explore posts in the same categories: About me...

2 Comments on “idei…”

  1. joacainseara Says:

    imi place:)

  2. Sandra Says:

    maica, eu te citesc cu drag, te vad cu drag cand te vad si iti doresc numai lucruri bune… si dragi tie 😛 lucreaza acolo la idei… fa vocalize… si intr-o zi facem un duet 🙂 hug!


Leave a Reply

