clipe de liniste…

..eu merg cu metroul… destul de mult chiar, si exceptand orele de maxim trafic ( de metrou zic, traficul de la metrou ) cand stai spate in spate cu diversi oameni, cand nu trebui sa te tii de ceva pentru ca stii ca oricum nu poti sa cazi, esti cum ar veni cascavul sau sunca dintr-un sandwich ( foarte urata asta, nu-mi place ).. asa, revenind… imi place.. imi place rau sa merg cu metroul… de ce?.. pentru ca in metrou ma gandesc intodeauna la chestii, pentru mine e pauza din stresul cotidian, renunti la stres pentru o statie, doua, sau mai multe si te gandesti la ce vrei tu.. pentru ce sa mai fii stresat?.. stii ca ai de mers un numar de statii si aia e… doar ca atunci cand ai ajuns la destinatie, se shimba placa, cum ai pasit pe peron devii acelasi om impins de griji si ” treburi “, acelasi om tot timpul pe fuga, tot timpul in intarziere… tot timpul cu ” inima in gat ” ( multumesc ) ca daca si cu parca.. si tot asa.. asa imi place cand merg, nu mai zic ca daca mai ascult niste muzica… e nebunie… :)) parca as fi singur si parca as merge toata ziua..

Eu, metroul si … gandurile mele..

Explore posts in the same categories: About me...

4 Comments on “clipe de liniste…”

  1. BabyRacy Says:

    atunci ia-ti un job departe de casa, be pro meditation!:))


  2. :)) pai.. zice-se ca metroul e rapid.. asa ca.. πŸ™‚

  3. cabral Says:

    Interesant si dragut gandul…
    Totusi, cand o sa ne vedem o sa te cert pentru punctuatie.


  4. πŸ˜€ mie imi place punctele.. sa-l numin defect ortografic πŸ™‚


Leave a Reply

