succes…

In seara/noaptea asta ma gandesc la succes.. asta dupa ce am fost la premiera filmului cu oamenii aia de oficial le merge bine.. dap, aia de canta… bun.. nu o sa scriu despre film.. de data asta chiar nu vreau sa-mi dau cu parerea.. insa, ce vreau sa spun.. m-am uitat la oamenii astia, si mi-a placut teribil ce am vazut.. a fost seara lor si au trait-o din plin.. a fost varful, ca sa zic asa.. si ei au stiut asta si s-au bucurat.. au muncit si au fost rasplatiti.. asta m-a pus pe ganduri.. rau.. am aflat inca o data ca norocul e esential, si pe langa asta..  munca, munca si iar munca.. ambitie.. dar nu uit ca norocul e pe primul loc.. as mai scrie cate ceva dar ma opresc aici…

Explore posts in the same categories: About me...

9 Comments on “succes…”

  1. And Says:

    urasc sa te dezamagesc…dar fraze ca “au muncit si au fost rasplatiti” nu au legatura cu filmul la a carei premiera tocmai ai fost.
    daca nu ma crezi pe cuvant intreaba pe oricine din echipa care a muncit la producerea lui
    si intreaba-i pe baietii din trupa de ce pe site-ul pro tv un film despre ei e promovat printr-un text in care 90% se vorbeste de cat de destepti si frumosi sunt maruta si iulian moga?….:)


  2. pai… fraza aia nu se refera strict la proiectul asta, la filn.. cand am scris postul asta m-am gandit la succes , si la felul cum au trait oamenii aia succesul aseara.. nu conteaza ca filmul va fi considerat unul bun sau prost… a fost seara lor si ei au stiut asta, si au trait-o din plin.. asta mi-a placut si m-a pus pe ganduri.. cand am spus ca as mai scrie dar ma opresc aici.. m-am oprit tocmai pentru ca nu am vrut sa scriu concret despre film.. m-am gandit la succes .. si atat.. am accentuat cu un scop in post norocul pe care trebui sa-l ai… deci nu ma dezamagesti, stiu exact ce spui.. 🙂

  3. And Says:

    credc a in romania succesul e ceva cu iz de manele sau cu iz de putreziciune. fiindca ori esti un promotor al prostului gust, ori esti un mare artis care tocmai a murit. that’s the def of succes here.
    asa ca daca vrei sa visezi la succes, cu ochii larg inchisi sau deschisi, viseaza-te intr-un alt spatiu. nu in acesta carpato-danubiano-pontico-freaky-weird…
    zic
    (tocmai asta incercam sa iti explic in primul post, am inteles despre ce vorbeai, despre noroc si succes, despre norocul de a avea succes… voiam sa iti spun ca nu exista succese aici, aici totul se fura, inclusiv succesul, inclusiv sansa la succes, inclusiv norocul de a avea o sansa de a avea succes; de-asta ti-am dat exemplul cu textul care promoveaza un film simplu si vorbeste numai de maruta: crezi ca baietii din trupa, atunci cand au citit acest text, au simtit succesul ca un fior prelung trecandu-le pe sira spinarii? i think not.
    succesul se cumpara, se vinde, se fura si intotdeauna se evapora in atmosfera atat de repede incat nici nu-ti dai seama ca l-ai avut)

    dar te rog, nu renunta sa visezi si sa speri. sau do something about it!
    🙂

  4. And Says:

    ah, am uitat ceva esential: CEL MAI IMPORTANT LUCUR CARE SE FURA IN ROMANIA este MUNCA MUNCA SI IAR MUNCA cea de care vorbeai tu. asa ca ai grija…
    s-ar putea ca altii sa culeaga fructele muncii tale

    be aware
    and be good
    🙂

  5. bogdanbobocea Says:

    ..dap.. inteleg ce spui.. si nu stiu.. intr-o masura iti dau dreptate.. insa in acelasi timp nu stiu daca e chiar asa.. citesc mult pesimism la tine.. eu ma gandesc.. ca tara asta, nu e plina numai cu oameni de cacat.. cunosc multe persoane misto care traiesc aici, in sistemul asta si care incearca sa schimbe ceva… e adevart, se fura multe aici.. dar nu se fura visele, ambitia, dorinta.. astea nu se pot fura.. si se pot intampla lucruri si aici.. trebuie doar sa vrem si sa incerc.. usor , usor.. caramida cu caramida.. mergand pe principiul te da afara pe usa, intra pe geam 🙂

  6. And Says:

    hihihii, da, e adevarat ca nu trebuie sa iti pierzi speranta, ambitia etc
    cati ani ai tu?:)


  7. hmmm.. pai.. cam cati zici tu?.. 😀

  8. And Says:

    eu zic douazeci si 2.
    wild guess
    ma insel?


  9. corect.. cum ai facut?. 🙂


Leave a Reply

