fericirea…

acum ma gandesc ca sunt unul dintre cei mai fericiti oameni de pe Pamant.. pai.. poate o sa te intrebi cum vine asta.. uite, iti explic.. cand zic asta, ma gandesc la prietenii mei.. am o multime de prieteni, care imi sunt teribil de dragi ( stiu suna infantil ).. oameni care sunt langa mine de ani de zile, oameni speciali care ma accepta pentru ceea ce sunt, cu bune cu rele.. oameni pe care ii iubesc teribil si carora le arat asta cu fiecare ocazie… persoanele cu care ma inteleg dintr-o privire si persoanele pentru care contez.. persoanele carora le pasa.. si de care imi pasa, pe care le respect si pe care imi place sa le am langa mine, persoanele de care mi se face dor, si cu care ma simt ” noi ” … apoi vin oamenii pe care incep sa-i cunosc.. si de care ma atasez usor, usor.. cei pe care ii descoper cate putin cu fiecare clipa petrecuta impreuna.. apoi… familia mea, am cea mai buna mama din lume, cele mai frumoase surori si cei mai frumosi nepoti.. culmea .. si ei ma iubesc si mai mult, le datorez tot ce sunt eu acum.. in plus mai e si un inger care ma pazeste…  multumesc…

Explore posts in the same categories: About me...

Leave a Reply

