A. G.

Uneori as vrea sa fim doar noi.. tu si eu, sa fie un noi… sa nu mai conteze nimic, sa fugim si sa ne ascundem in cel mai frumos loc din lumea asta, de fapt sa fie cel mai frumos loc doar pentru ca suntem noi acolo.. sa fim singuri, eu cu tine.. eu cu ochii tai fermecatori, care ma priveau intrebator candva si care acum ma sorb si imi spun atat de multe.. eu cu buzele tale dulci ca mierea pe care ador sa le gust, sunt hrana sufletului meu.. eu cu zambetul tau…Β  eu cu mainile tale fine, ce le ating atat de frumos pe ale mele, ce imi ating parul cu atata pasiune, ce imi mangaie fata, ca picaturile unei ploi de vara.. trupul tau fin si cald, care impreuna cu al meu formeaza universul nostru, lumea nostra plina de trairi, bucurie, placere, pasiune.. sa fim noi si bataile inimilor noastre, in acelasi ritm, noi si dragostea noastra ce ne tine atat de strans legati… eu cu tine.. noi… dar vezi de ce zic ca e nedrept, nu suntem noi.. sunt eu si esti tu… si poate nu vom fi.. zic poate, pentru ca… poate…

Explore posts in the same categories: About me...

11 Comments on “A. G.”

  1. ralu Says:

    am nimerit din intamplare pe aici, dar acum imi pare bine.. postul asta m’a chiar impresionat.. probabil ai si o muza care te indeamna sa’ti versi oful prin astfel de cuvinte bine alese si frumos aranjate .. dar probabil ea nu stie nimic despre asta. ceea ce e trist. sau poate e doar vorba de faptul ca ai tu imaginatia bogata si numai mie mi se intampla astfel de chestii. oricum, felicitari! “Apoi, tot omul stie ca ai inspiratie doar cand esti trist tata..” mare dreptate mai ai..


  2. @ralu sunt prea direct si prea sincer ca sa nu stie.. deci .. stie.. mai ramane…………………………………………

  3. Milena Says:

    foarte frumos postul asta… cine te-a inspirat ? … πŸ˜€

  4. BabyRacy Says:

    Sefu! La multi ani cu sanatate! Mai traiti?:D

  5. A.G. Says:

    …les plus belles paroles dites pour moi par quelqu’un…venant de sa bouche, de ses doigts, de ses pensees…

  6. Ela Says:

    Happy ending?


  7. @Ela pai.. final inseamna sfarsit… si astea de obicei nu sunt happy πŸ™‚

  8. Ela Says:

    @Bogdan You have a point πŸ™‚ Oricum, ai inteles tu ce-am vrut sa zic, nu?


  9. @Ela sa fi evitat oare raspunsul?.. hmmm .. πŸ™‚

  10. Ela Says:

    @ Bogdan Oare? πŸ˜›


  11. @Ela nu stiu ce sa zic.. am senzatia ca sunt pus in dificultate.. de fapt nu.. ai inteles tu.. πŸ™‚


Leave a Reply

