:)

”  El:  De ce nu ai curaj sa  o spui?..

Ea:  Tu de ce nu ai?..

El:  Eu am intrebat primul!..

Ea:  …

El:  Bine.. o spun… ma iubesti!.. 🙂

Ea: Si tu ma iubesti!.. 🙂  “

Explore posts in the same categories: About me...

3 Comments on “:)”

  1. juliness Says:

    fiecare cuplu se naste printr-o suita de gesturi fondatoare, transpunand schema generala a iubirii in particularitatea sa. aceasta suita isi are finele in primul ‘te iubesc’. eu il vad bland, suav, soptit.

  2. flori Says:

    ah, mi se pare mai scump asa, mai inocent intr-un fel. faptul ca astepti sa iti spuna celalalt ceva ce oricum stiai, dar suna mai bine si mai … cu dragoste din gura celuilalt 🙂


  3. @flori & juliness e altfel si e amuzant.. adica aduce un zambet, transforma cliseul ” te iubesc; si eu ” in ce a fost candva poate..


Leave a Reply

