precious love…

În fiecare zi, iubirea trece pe lângă noi..

În fiecare zi, ne întâlnim față în față cu iubirea, și o ignorăm sau suntem prea grăbiți să o vedem sau să facem ceva, sau poate nu e momentul..

Mă refer la privirile care ți se dau, plus zâmbetele și sprâncenele ridicate.. în metrou, în supermarket, la pâine, pe strada, la școală, la muncă, la sală, în scara blocului, în bar, in club, oriunde..

Ai înțeles acum.. uneori profitam de lucrurile astea, alteori nu.. trec pe lângă noi.. poate e mai bine :))

Explore posts in the same categories: About me...

4 Comments on “precious love…”

  1. josephine Says:


    Nu stiu cat de mult iti va placea melodia …dar filmul e chiar frumos ,in cazul in care nu l-ai vazut pana acum …nu ai nimic de pierdut 😉
    Mie imi plac privirile din metrou …iar ultima data cand am mers cu metroul …am vazut numai cupluri :X …se vede ca vine Ziua Indragostitilor ….happy for they !


  2. melodia suna bine.. filmul nu l-am vazut, il trec pe lista.. sunt dragute privirile 🙂

  3. criss Says:

    Eu iti recomand filmul ‘before sunrise’ :). Surprinde perfect ideea postului astuia.


  4. @criss hmm.. acum nu mai stiu ce am vazut before sunset, sau before sunrise 🙂


Leave a Reply

