a song for your heart…

Am născut n polemici în ceea ce îl privește pe domnul ăsta… de fapt nu eu.. oamenii de lângă mine.. uneori glumesc, alteori nu..   îți place ăla de cântă și plânge?..  ăla de are …. tăiate?.. bla, bla.. uneori încerc să le explic de ce și cum , alteori nu..  l-am văzut live și o să-l văd iar sâmbătă.. un lucru care mă bucură, îmi place muzica lui, dar mai ales felul în care o cântă, transmite…

Explore posts in the same categories: About me...

7 Comments on “a song for your heart…”

  1. Andra Says:

    i know what it means and i`ll carry you home

  2. onewaytickettosiberia Says:

    Cu toata jena pe care o pot avea, te anunt ca, desi am facut tot ce-am putut ca sa nu merg la James Blunt, aseara m-am facut singura de ras…am lacrimat la un film de pe Acasa…se cheama ca mai sunt om???
    🙂


  3. @onewaytickettosiberia 🙂 ai intrat la categoria oameni care lacrimeaza la filme pe acasa 😀 urmeaza categoria celor care plang si apoi punctul culminat.. categoria celor carora le place James Blunt :)) daca e totul bine, la anul cand il aduc iar pe omul asta aici in tara noastra draga, mergi de bunavoie la concert .. mai mult, iti iei bilete din timp 🙂

  4. onewaytickettosiberia Says:

    Cum le spui si scrii tu pe toate la fel ca un om mare…te dezamagesc dar sunt deja in categoria celor care plang la filme, sunt si in a celor care stiu chiar si cand sunt treziti pe neasteptate din somn toate personajele, aratarile si orataniile din Lord of the Rings si Harry Potter, mai nou am inceput si programul de refresh my memory pentru oldies but goldies precum “alunelu'”, “in padurea cu alune” si altele asemenea, repet cu sarguinta versurile de la “lucas le gentil petit chat” si invat sa ma feresc de persoanele care au un apetit fantastic pentru a ma scuipa cu piure in momente de neatentie…
    Fac toate astea si prevad ca o sa mai fac multe alte asemenea, de ras sau nu, DAR la James Blunt tot nu ma vad mergand asa, de bunavoie si, mai ales, programat, cum zici tu…Poate ca n-am suficienta imaginatie, mai stii?
    Ma vezi tu? 🙂


  5. @onewaytickettosiberia pai daca zic, te vad.. 🙂 nu te vad camparand bilet din timp, dar te vad zambind ( cel putin, poate mai potrivit e verbul ” a aprecia ”) la un astfel de eveniment, ca sa zic asa.. motiv pentru care am tot zis sa mergeti 🙂 acum la Harry Potter si Lord of The Rings, m-ai pierdut dar la oldies but goldies si la ”lucas le gentil petit chat ”, am vazut parca zambetul pe care l-ai avut cand le-ai scris.. ca sa nu mai zic de piure.. 🙂 frumos.. s-o numic fericire?..

  6. onewaytickettosiberia Says:

    Da, exact, ti-am zis eu ca esti baiat destept…
    Asa se numeste…fericire…si ce e aproape incredibil este cat de simplu se ajunge la ea…:)

    Drept premiu pentru perspicacitate si, mai ales, extrema-ti sensibilitate, ma ofer chiar sa ma inscriu pe vreun waiting list pentru viitorul concert al domnului…


  7. @onewaytickettosiberia nu stiu ce sa zic, tind sa te cred cand zici ca e asa simplu.. dar stii povestea, am 22 de ani :)) e mai greu cu acel waiting list, tre dam noi startul, ca de abia a fost.. asa ca pica premiul.. sau ?..


Leave a Reply

