Back?..

Habar de cat timp nu am mai scris.. nu stiu.. stiu doar ca de ceva timp ma mananca degetele, tastatura imi face cu ochiul, parca ma striga, imi spune pe nume, dar asa usor, firav, sa ma atraga.. e hoata… stie cum sa se poarte cu mine..  nu insista.. parca arunca asa o privire si apoi isi vede de treaba.. ok.. a invins.. acum sunt in pat, scriu.. e liniste, e ” ea ” care invata si eu care ma refac dupa niste zile grele.. sunt si zambete, da … sunt atatea de spus si totusi nu stiu cu ce sa incep.. de fapt n-am nici o idee.. m-am blocat.. mai bine sa te intreb pe tine.. ce mai faci? cum o mai duci?. ce-ai facut in timpul asta?.

ok.. asta e tot… ma retrag..  te salut si ne vorbim.. aici 🙂

Explore posts in the same categories: About me...

6 Comments on “Back?..”

  1. lolosays Says:

    Boboc, multumesc de intrebare, sunt bine, pun tara la cale, imi las amprenta ici-colo, incerc sa spun ceva cu voce atat de tare incat sa se auda departe.
    🙂

  2. Bogdan Bobocea Says:

    aici se aude si nu e rau.. te pup si ma bucur sa aud ca esti bine..


  3. pentru ceva inspiratie recomand avec chaud Schopenhauer sau ceva muzica clasica. astfel vei vedea ce “zace” in tine si vrea sa fie enuntat.

  4. sabina Says:

    pai ce sa fac…te-am ascultat!frumoasa voce!:)bravo

  5. lolosays Says:

    Esti bine? Mai lasa si tu lumea sa afle despre tine! Te pup!

  6. cristina Says:

    am taiat frunze la caini si am vazut doua filme bune!musca in lanturi si mortu’ din bidonu’ cu lapte!


Leave a Reply

